tisdag 26 oktober 2010

Euroshoppers gröna oliver

Euroshoppers gröna oliver med pimento må kanske inte vara dom bästa oliverna man hittar i affären men dom är nog banne mig helt oslagbara vad gäller prisvärdhet. Jag är själv inte så förtjust i oliver och även om dom här kvalitetsmässigt kanske smakar lite tråkigare än dyrare märken så är dom ändå helt okej. Och som en väldigt olivförtjust vän till mig sade så har man betalat betydligt mer för betydligt sämre. Ett utmärkt köp helt enkelt och perfekt att ha hemma. Kan dock vara lite ojämna i kvaliteten, men med beröm prisvärda för det. Nästan så att jag vill sätta rekommenderas på dom men det är mest för att jag inte gillar oliver och att dom smakar lite mindre än många andra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Euroshoppers Gröna Oliver har nu ersatts av Ica Basic, Kan absolut rekommendera dessa då kvaliteten är mer än tillfredställande för 20 kr / 935 gram, riktigt prisvärt och smaken är helt klart godkänd.